Data sporządzenia: 14 kwietnia 2010 roku
Skrócona nazwa emitenta: IGROUP
Temat: Zakończenie subskrypcji akcji serii H.
Na podstawie §33 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim, Zarząd INTERNET GROUP S.A. podaje do wiadomości informacje dotyczące zakończenia subskrypcji akcji zwykłych na okaziciela serii H Spółki, których emisja została przeprowadzona na podstawie uchwały nr 3 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Internet Group S.A. z dnia 8 stycznia 2010 roku w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Spółki.
1. Data rozpoczęcia i zakończenia subskrypcji:
Sybskrypcja akcji serii H odbyła się w dniu 31 marca 2010 roku.
2. Data przydziału akcji: 31 marca 2010 roku.
3. Liczba papierów wartościowych objętych subskrypcją: 2.832.882 akcji zwykłych na okaziciela serii H.
4. Stopa redukcji zapisów na akcje: zapisy nie były redukowane
5. Liczba papierów wartościowych, na które złożono zapisy w ramach subskrypcji:
2.832.882 akcji zwykłych na okaziciela serii H
6. Liczba papierów wartościowych, które zostały przydzielone w ramach subskrypcji: 2.832.882 akcji zwykłych na okaziciela serii H
7. Cena, po jakiej były obejmowane akcje serii H wynosiła 1,20 PLN.
8. liczba osób, które złożyły zapisy na akcje serii H: 1
9. Liczba osób, którym przydzielono akcje serii H w ramach przeprowadzonej subskrypcji: 1
10. Akcje nie były obejmowane przez subemitentów (nie zawarto umów o submisję usługową bądź inwestycyjną).
11. Wartość przeprowadzonej subskrypcji wynosi 3.399.458,40 PLN.
12. Łączna wysokość kosztów zaksięgowanych oraz szacowanych, które zostały zaliczone do kosztów emisji do dnia sporządzenia niniejszej informacji wynosi: 26.705,29 PLN, z czego:
a) koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty – 26.705,29 PLN
b) koszty wynagrodzenia subemitentów 0,00 PLN,
c) koszty sporządzenia prospektu emisyjnego z uwzględnieniem kosztów doradztwa – 0,00 PLN,
d) koszty promocji oferty – 0,00 PLN.
e) pozostałe koszty emisji (opłaty ewidencyjne, opłaty za notowania) wyniosły 0,00 PLN.
Z uwagi na brak ostatecznego rozliczenia kosztów emisji wysokość kosztów została oszacowana i zaliczona do kosztów emisji zgodnie z najlepszą wiedzą Emitenta. Łączna kwota wydatków związanych z emisją akcji serii H została zaliczona do kosztów finansowych.
13. Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji przypadający na jednostkę papieru wartościowego objętego subskrypcją wynosi 0,01PLN.